FAQ
Imprezowo.pl to jedyny portal umożliwiający kompleksowe zorganizowanie wielkiej imprezy lub małego przyjęcia. Po podaniu lokalizacji otrzymasz listę Dostawców oferujących swoje usługi w Twojej okolicy. Możesz zamówić na wybrany przez siebie dzień catering, tort, a także m.in. fotografa, DJ'a czy animatora dla najmłodszych gości.
Nie musisz już spędzać czasu na żmudnym wyszukiwaniu firm w Internecie, na wysyłanie zapytań i telefonowanie. Na naszej platformie w jednym miejscu i w dogodnym dla siebie czasie znajdziesz pasującą do Ciebie ofertę wielu firm, które pomogą Ci w organizacji wymarzonej imprezy!
Aby zamówić interesujące Cię produkty i usługi na stronie głównej podaj miasto w którym ma odbyć się Twoja impreza oraz wybierz interesującą Cię kategorię. Zostaniesz przekierowany na listę Dostawców gdzie możesz zapoznać się z ich ofertą oraz cennikiem. Po podjęciu przez Ciebie decyzji dodaj wybrane produkty i usługi do koszyka, podaj datę przyjęcia oraz dane adresowe, następnie opłać zaliczkę w wysokości 40% wartości całego zamówienia. Dostawcy otrzymają Twoje zlecenie i po jego akceptacji przystapią do jego realizacji. Pozostałą kwotę zapłacisz bezpośrednio Dostawcy.
Paragon lub fakturę otrzymasz bezpośrednio od Dostawcy realizującego Twoje zamówienie.
Po opłaceniu zaliczki Dostawca od razu otrzyma szczegóły Twojego zamówienia. Od tego czasu będzie miał 36 godz. na potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. Gdy to nastąpi, otrzymasz od nas potwierdzenie e-mail.
Jeśli po złożeniu zamówienia i opłaceniu zaliczki chcesz wprowadzić zmiany skontaktuj się bezpośrednio z Dostawcą. Jego dane kontaktowe otrzymasz po akceptacji zlecenia przez Dostawcę.
W przypadku odrzucenia zamówienia przez Dostawcę otrzymasz zwrot zapłaconej zaliczki w pełnej kwocie. Prześlemy Ci także e-maila z ofertą innych Dostawców świadczących podobne usługi w danej lokalizacji.
Założenie konta jest bardzo proste i bezpłatne, wystarczy przejść na stronę https://imprezowo.pl/rejestracja, wybrać rodzaj konta i wypełnić krótki formularz. Wymagamy minimalnej ilości danych, potrzebnej do zalogowania się w serwisie.
Jeżeli chcesz anulować zamówienie zaakceptowane przez Dostawcę (w trakcie realizacji) skontaktuj się bezpośrednio z Dostawcą i poproś go o anulowanie zamówienia. Dane kontaktowe do Dostawcy otrzymałeś od nas w e-mailu potwierdzającym akceptację zlecenia. Jeżeli nie masz dostępu do danych kontaktowych Dostawcy, prześlij nam prośbę o ich przekazanie na adres: kontakt@imprezowo.pl podając w treści e-maila numer Twojego zamówienia. Jeżeli nie uda Ci się skontaktować z Dostawcą, poinformuj nas o tym. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Dostawcą aby sprawdzić, czy anulowanie zamówienia jest możliwe. Pamiętaj jednak, że polityka anulacji zamówień ustalana jest indywidualnie przez każdego Dostawcę, a w stosunku do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia albo w stosunku do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu może nie przysługiwać Ci prawo do odstąpienia od umowy (anulacji zamówienia). Pamiętaj również, że w przypadku gdy Dostawca wyrazi zgodę na anulację zamówienia kwota zwrotu będzie pomniejszona o naszą prowizję.
Jeśli przesłałeś swoje zamówienie do Dostawcy, który jeszcze go nie zaakceptował, jak najszybciej napisz do nas prośbę o anulowanie zamówienia na adres: kontakt@imprezowo.pl podając w treści e-maila numer Twojego zamówienia. W przypadku anulacji zamówienia niezaakceptowanego przez Dostawcę otrzymasz zwrot 100% zapłaconej zaliczki.
Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Niestety mogą zdarzyć się sytuacje losowe, które uniemożliwią Dostawcy realizację Twojego zamówienia. W takiej sytuacji Dostawca ma obowiązek poinformować nas o anulacji zlecenia. My z kolei poinformujemy Ciebie o anulacji, zwrócimy Ci 100% wpłaconej zaliczki oraz prześlemy Ci ofertę innego Dostawcy świadczącego podobne usługi w Twojej okolicy. Jeżeli Dostawca skontaktował się z Tobą i poinformował Cię o anulacji zamówienia prześlij do nas wiadomość na ten temat na adres: kontakt@imprezowo.pl podając w treści e-maila numer Twojego zamówienia.
W Imprezowo.pl zaliczkę 40% opłacić można przy pomocy systemu Przelewy24 (szybki przelew bankowy, BLIK, GooglePay, karta kredytowa), pozostałą kwotę należy przekazać gotówką lub przelewem bezpośrednio Dostawcy po uzgodnieniu preferowanej przez Państwa metody zapłaty.
Sytuacje z niepowodzeniem płatności zdarzają się czasami każdemu, nie ma powodu do niepokoju. W takiej sytuacji są dwa możliwe rozwiązania: szybsze i wygodniejsze - w automatycznym mailu od nas z informacją o nowym zamówieniu znajdziesz link do ponowienia płatności. Link jest ważny przez 24 godziny i umożliwia dokończenie tej samej transakcji. Drugą opcją jest złożenie nowego zamówienia od początku, co będzie bardziej czasochłonne. Nieopłacone zamówienia są po pewnym czasie anulowane i nie będą realizowane.
Nie ponosisz żadnych kosztów przelewu, wszelkie prowizje związane z obsługą płatności on-line bierzemy na siebie.
Wszelkie błędy i problemy związane z funkcjonowaniem portalu Imprezowo.pl prosimy zgłaszać nam na podany w stopce adres e-mail: kontakt@imprezowo.pl.
Reklamacje związane z zamówionymi przez portal produktami i usługami prosimy kierować bezpośrednio do Dostawców, u których składane było zamówienie. Jeśli nie uda się Państwu dojść do porozumienia, prosimy o kontakt z nami, zrobimy wszystko co w naszej mocy aby Państwu pomóc i polubownie załatwić ewentualny spór.
W serwisie Cateringowo.pl wszystkie dostawy zamówionych towarów są bezpłatne. Wyjątkiem są Dostawcy, którzy nie mają możliwości dostarczenia cateringu lub słodkości we własnym zakresie (stosowna informacja znajduje się w ofercie danego dostawcy).
Jak najbardziej, nasi Klienci za naszym pośrednictwem bardzo często organizują przyjęcia firmowe. Należy jedynie podać dokładny adres Państwa biura, a po złożeniu zamówienia ustalić telefonicznie wszelkie szczegóły z Dostawcą.
Jest taka możliwość, jednak po złożeniu zamówienia i opłaceniu zaliczki wszelkie zmiany należy ustalić bezpośrednio z Dostawcą.
Wystarczą dane podane w formularzu podczas składania zamówienia, gdzie prosimy o podanie daty i godziny imprezy oraz adresu pod którym impreza ma się odbyć. Jeśli Dostawca będzie miał jakieś wątpliwości, zapewne będzie się kontakował z Państwem telefonicznie lub przez e-mail.
Jesteśmy pierwsza w Polsce platformą internetową na której Klincie znajdą wszystkie produkty i usługi niezbędne do organizacji wymarzonego przyjęcia. Jest kilka kluczowych punktów, które odróżniają nas od innych stron internetowych.
Masz pełną kontrolę: możesz dowolnie ustalać własne obszary i sposoby dostawy, wymagany czas realizacji oraz minimalną wielkość zamówienia.
Obsługa klienta: Klient we własnym zakresie wybiera Dostawcę i komponuje swoje zamówienie, my dbamy o jego obsługę na tym etapie. Ty otrzymujesz finalnie szczegółowe zamówienie wraz z dokładną datą, godziną i miejscem imprezy. Masz czas, aby wszystko przygotować.
Jasny sposób rozliczeń: po aceptacji zamówienia otrzymujesz zaliczkę, a pozostałą część kwoty zamówienia rozliczasz indywidualnie z Klientem.
Wystarczy wejść na stronę https://imprezowo.pl/rejestracja.
Tam musisz wypełnić formularz i zaakceptować naszą umowę o współpracy, którą my również potwierdzimy - od tego momentu możesz zacząć uzupełniać swoją ofertę na Imprezowo.pl.
Po dodaniu oferty Twoich produktów i usług zweryfikujemy treści i zdjęcia dodane przez Ciebie, a po ich akceptacji zaczniemy Cię promować i otrzymasz pierwsze zamówienie nawet w przeciągu 1-2 tygodni!
Rejestracja i korzystanie z platformy jako Dostawca są całkowicie bezpłatna.
Za wykonane usługi rozliczasz się bezpośrednio z Klientami, którym powinieneś wystawić paragon lub fakturę za pełną kwotę zamówienia.
Imprezowo.pl jest przeznaczony dla lokalnych restauracji, food trucków, wyspecjalizowanych dostawców żywności i firm cateringowych. Także dla piekarni/cukierni oraz wszystkich wytwarzających torty i inne śłodkości. Ponadto jeśli Twoja branża związana jest w jakikolwiek sposób z obsługą imprez, również możesz się u nas zarejestrować.
Wystarczy, że posiadasz adres e-mail oraz konto bankowe i już możesz ubiegać się o współpracę z Imprezowo.pl! Należy pamiętać, że proces zatwierdzania kont Dostawców oraz zawartych na nich ofert jest selektywny - szukamy firm, które naszym zdaniem mogą zaspokoić potrzeby naszych Klientów i zapewnić doskonałą obsługę.
Gdy Klient złoży zamówienie, otrzymasz powiadomienia SMS-em i e-mailem. W przesłanym e-mailu znajdować się będą m.in. szczegóły zamówienia oraz linki umożliwiające jego zaakceptowanie lub odrzucenie. Po zaakceptowaniu zamówienia automatycznie otrzymasz e-mail ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi zamówienia oraz zaliczkę wpłaconą przez Klienta pomniejszoną o naszą prowizję.
Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie sms oraz e-mail z linkiem do jego zaakceptowania lub odrzucenia. Prosimy o aktualizowanie godzin pracy i wymaganych terminów realizacji, aby uniknąć rozczarowania Klientów, którzy chcą skorzystać z Państwa usług. Należy też pamiętać, że odrzucone lub anulowane zamówienia mogą mieć negatywny wpływ na pozycję Państwa firmy w rankingach wyników wyszukiwania. Tak więc jeżeli mają Państwo bardzo dużo pracy i nie przyjmują Państwo już nowych zamówień lub przebywają Państwo na urlopie, prosimy o aktualizację swojego statusu w panelu Dostawcy.